Lätt att läsa Spöket i skolan - Lilla spöket Laban - Leksaksaffären
Lätt att läsa Klass 1b Spöket i skolan av Helena Bross.I morgon börjar Siri och Lova i ettan. De kan knappt vänta! De följer med sin blivande klasskompis Vicke och hans storebror Alex till skolan för att titta. Alex är stor och tuff. Han försöker skrämma dem med historien om spöket som bor i skolans källare. Och där i källarfönstret syns faktiskt något! Ett skelett!Gillar ditt barn att läsa nya ord eller att läsa för sig själv? Den här boken är en perfekt present eller julklapp till en liten bokslukare. Klass 1b är en populär bokserie där både killar och tjejer kan känna igen sig. Spöket i skolan är den första fristående boken i serien.61 sidor.Mått: ca 21,5x15,2x1 cm.Rek ålder: ca 6-9 år.Rekommenderas ej till barn under 3 år.
89:-
Produkten kan ha utgått då det var länge sedan vi fick en uppdatering.
Information om Leksaksaffären
- Fraktfritt på köp över 500 kr
- 60 dagars öppet köp
- Snabba leveranser 1-3 dagar
- Snabb & personlig◊
Dela med dig:
Facebook Tweeta Pin it